Powrót
System KSOD zbudowany został jako aplikacja przeglądarkowa w technologii ADF. Nowa technologia zapewnia większą elastyczność i otwartość aplikacji na ewentualne zmiany bądź integrację z zewnętrznymi systemami przeglądarkowymi. KSOD stanowi alternatywę dla systemu RISS. Wspomaga nadzorowanie przepływu pism i spraw prowadzonych w urzędzie. Wszystkie stanowiska w urzędzie podłączone do tego podsystemu mają możliwość przesyłania pomiędzy sobą wszelkich informacji, pism i spraw bez udziału papieru i straty czasu potrzebnego na dostarczenie dokumentów. Elektroniczny przekaz danych poza skróceniem czasu na załatwienie sprawy zapewnia również możliwość sprawdzenia, kto w danej chwili zajmuje się daną sprawą, na jakim etapie realizacji znajduje się sprawa i jaka jest jej historia (tzn. przez kogo i kiedy została przyjęta, przez jakie stanowiska przechodziła itp.).
Ogólne cechy systemu
- Nowoczesny i wygodny interfejs użytkownika
- Personalizacja wyglądu
- Dostęp przez przeglądarkę internetową - z dowolnego miejsca, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania
Funkcjonalność
-
Kartoteki pism i spraw
- Wyszukiwanie po dowolnej kolumnie
- Podział na foldery - definiowane przez użytkownika
- Oznaczanie priorytetu
- Szybki podgląd wybranych szczegółów pisma lub sprawy
- Eksport kartoteki do arkusza kalkulacyjnego
- Rejestracja pisma i sprawy
- Automatyczne przenoszeniem petentów między sprawą i pismami
- Operacje przekazania, wydania, zatwierdzenie (w tym wieloetapowe)
- Obsługa dokumentów i załączników
- Przygotowywanie dokumentów na podstawie definiowalnych szablonów
- Numeracja spraw zgodna z JRWA
-
Kartoteka przesyłek
- Rejestracja przesyłek na podstawie sprawy z możliwością wyboru pism i petentów
- Automatyczne obliczanie opłat na podstawie zdefiniowanych typów przesyłek
-
Grupowe wydruki (np. kopert) na podstawie definiowalnych szablonów możliwość umieszczenia kodów kreskowych
- Zmiana i kontrola stanów przesyłek
-
Obsługa zgłoszeń elektronicznych
- Możliwość rejestracji pism na podstawie zgłoszeń e-mail
- Możliwość rejestracji pism na podstawie zgłoszeń w formacie e-paczki z plikami xml - możliwość integracji z dowolnym zewnętrznym system zgłoszeń elektronicznych
- Podgląd i wydruki zgłoszeń
-
Przekazywanie danych ze zgłoszenia do innych podsystemów z automatycznym pobieraniem danych z formularzy xml
- Sporządzenie i wysłanie odpowiedzi w formie e-paczki
- Obsługa tworzenie i rozsyłania wewnętrznych aktów prawnych
-
Obsługa kalendarza - terminarza użytkownika
- Definiowanie wielu kalendarzy, z różnymi kolorami prezentacji
- Zaawansowany podgląd wydarzeń - dzienny, tygodniowy, miesięczny
- Udostępnianie kalendarzy na podstawie uprawnień
-
Obsługa skanowania dokumentów
- Szybkie skanowanie bez wyświetlania dodatkowych okien - wystarczy jednorazowa konfiguracja parametrów skanera
-
Wsparcie dla skanerów z automatycznymi podajnikami
- Możliwość integracji z oprogramowaniem do rozpoznawania tekstu (OCR)
- Podgląd skanowanego dokumentu
- Obsługa czytników kodów kreskowych
- Możliwość podłączenia skanu do pisma jako załącznik lub dokument
- Zaawansowany system uprawnień z obsługą zastępstw
-
System raportów
- Wydruki związane z obiegiem pism i spraw w urzędzie, m.in. otrzymane pisma, wystawione decyzje, wykazy, statystyki, pocztowa książka nadawcza
- Możliwość ustawiania parametrów wydruków
- Wydruki do formatów pdf, rtf, odt
-
Zaawansowane słowniki konfiguracyjne
- Kartoteki osób na podstawie danych z podsystemu KOS
- Obsługa list adresowych
- Obsługa szablonów pism i przesyłek
- Konfiguracja numeracji
Integracja ze wszystkimi podsystemami w zakresie wymiany dokumentów według indywidualnych potrzeb klienta
Automatyczne odczytywanie i udostępnianie danych z dowolnych systemów obsługujących standard XML (np. SEKAP)