Powrót

2011-12-06 Więcej OTAGO w Rzeszowie


W dniu 06.12.2011 r. spółka OTAGO podpisała w Urzędzie Miasta w Rzeszowie umowę  na dostawę, instalację, konfigurację oraz wdrożenie systemu wspierającego zarządzanie finansami urzędu i miasta wraz z jego integracją z posiadanym przez urząd środowiskiem informatycznym. Wdrożenie obejmuje systemy do obsługi likwidatury, rejestru umów, dochodów niepodatkowych i opłat lokalnych, wpłat masowych oraz wyciągów elektronicznych. Wdrażany system umożliwi zewnętrznym jednostkom budżetowym finansowanym z budżetu gminy wymianę danych z systemem finansowo-księgowym miasta. Umowa objęła również szkolenie pracowników oraz udzielenie gwarancji na okres 18 miesięcy.

 
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.