Powrót
Informujemy, że Urząd Miasta Grudziądz zwiększy funkcjonalność użytkowanego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO o e-Usługi. Umowa jest realizowana w ramach projektu „Profesjonalne Urzędy – Kompetentne Kadry” - współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Została ona zawarta pomiędzy Zakładem Usług Informatycznych OTAGO sp. z. o. o. a Bydgoską Szkołą Wyższą, która realizuje wyżej wymieniony projekt.
Wdrażany system e-Usług składa się z wielu powiązanych ze sobą aplikacji. Jedną z nich jest Elektroniczny Obieg Dokumentów zintegrowany m.in. z systemami dziedzinowymi, aplikacją ePUAP oraz Elektroniczną Skrzynką Podawczą. Dzięki zgromadzeniu dokumentów w jednym systemie, dostęp do nich będzie łatwiejszy, a praca Urzędników efektywniejsza.
Wraz z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów (EOD) zostaną wdrożone następujące moduły:
EGOK – Moduł Ewidencji Gospodarowania Odpadami Komunalnymi,
OCZP – Moduł Optymalizacji Czasu Pracy,
AUZU – Moduł Autoryzacji, Uwierzytelniania i Zarządzania Użytkownikami,
WK – Moduł Wirtualnego Konsultanta,
WGOK – Moduł do prowadzenia Wymiaru i Windykacji Gospodarowania Odpadami Komunalnymi,
POLPM – Moduł do obsługi Podatków i Opłat Lokalnych oraz Płatności Masowych.
Po zakończeniu wdrożenia e-Usług, realizacja części spraw między Urzędem a mieszkańcami, podmiotami gospodarczymi oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi odbywać się będzie za pomocą internetu. Rozwój Systemu spowoduje sprawniejszą pracę Urzędu, poprawi komunikację z mieszkańcami oraz skróci czas potrzebny interesantom na załatwianie spraw.