Powrót

2013-07-01 Wdrożenie Systemu e-Usługi w UM Grudziądz


Informujemy, że Urząd Miasta Grudziądz zwiększy funkcjonalność użytkowanego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO o e-Usługi. Umowa jest realizowana w ramach projektu „Profesjonalne Urzędy – Kompetentne Kadry” - współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Została ona zawarta pomiędzy Zakładem Usług Informatycznych OTAGO sp. z. o. o. a Bydgoską Szkołą Wyższą, która realizuje wyżej wymieniony projekt.

 

Wdrażany system e-Usług składa się z wielu powiązanych ze sobą aplikacji. Jedną z nich jest Elektroniczny Obieg Dokumentów zintegrowany m.in. z systemami dziedzinowymi, aplikacją ePUAP oraz Elektroniczną Skrzynką Podawczą. Dzięki zgromadzeniu dokumentów w jednym systemie, dostęp do nich będzie łatwiejszy, a praca Urzędników efektywniejsza.

 

Wraz z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów (EOD) zostaną wdrożone następujące moduły:

 

EGOK – Moduł Ewidencji Gospodarowania Odpadami Komunalnymi,

OCZP – Moduł Optymalizacji Czasu Pracy,

AUZU – Moduł Autoryzacji, Uwierzytelniania i Zarządzania Użytkownikami,

WK – Moduł Wirtualnego Konsultanta,

WGOK – Moduł do prowadzenia Wymiaru i Windykacji Gospodarowania Odpadami Komunalnymi,

POLPM – Moduł do obsługi Podatków i Opłat Lokalnych oraz Płatności Masowych.

 

Po zakończeniu wdrożenia e-Usług, realizacja części spraw między Urzędem a mieszkańcami, podmiotami gospodarczymi oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi odbywać się będzie za pomocą internetu. Rozwój Systemu spowoduje sprawniejszą pracę Urzędu, poprawi komunikację z mieszkańcami oraz skróci czas potrzebny interesantom na załatwianie spraw.

 
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.