Powrót
E-URZĄD - Elektroniczny Urząd
E-Urząd jest rozbudowanym, funkcjonalnym systemem internetowym pełniącym rolę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP). Umożliwia petentowi dostęp przez internet do usług oferownych przez jednostki samorządowe.
Elastyczna budowa systemu pozwala w ramach jednego portalu na obsługę wszystkich jednostek miejskich np. urząd miasta/gminy, MOPS, MOPR, szkoły, zakłady.
System umożliwia przesyłanie wypełnionych formularzy (w postaci e-paczki) do system obiegu dokumentów a następnie do systemów merytorycznych jak również na konto e-mail.
Szeroka integracja z systemami dziedzionowymi pozwala na autmatyzację obsługi wniosku a co za tym idzie zmniejszenie kosztów.
FUNKCJONALNOŚĆ
Podstawowa funkcjonalność
- obsługa wielu jednostek budżetowych w ramach jednego systemu
- podział usług na dowolne kategorie
- możliwość definiowania usług zawierających zarówno formularze elektroniczne jak i do druku
- rozbudowany, wizualny edytor formularzy elektronicznych XML, możliwość kopiowania do/z aplikacji biurowych
- indywidualne skrzynki dla każdego zarejestrowanego petenta
- obsługa płatności elektronicznych
- wysyłanie wniosków z załącznikami - do systemu obiegu dokumentów lub na adres e-mail
- generowanie urzędowego poświadczenia odbioru (UPO) z wykorzystaniem HSM spełniającego normę FIPS 140-2 poziom 3.
- wbudowana obsługa podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym
- automatyczna weryfikacja podpisu elektronicznego
- moduł własnego, lokalnego centrum certyfikacji
- system obsługuje profil zaufany ePUAP
- opcja wysyłania wniosku bez podpisu dla użytkowników zweryfikowanych przez urząd
- wysyłanie odpowiedzi do petenta
Opcjonalna dodatkowa funkcjonalność
- sprawdzanie stanu sprawy zarówno "papierowej" jak i elektronicznej
- prezentacja informacji z systemów podatkowych z możliwością płatności elektronicznej
- prezentacja opisów usług na stronie internetowej miasta/gminy
- powiadomienia SMS
- newsletter
- uzgadnianie terminów spotkań z petentami (kalendarz - terminarz)
- możliwość ekspresowej rejestracji użytkownika w opariu o konto Facebook lub Google
INTEGRACJA
- system obiegu dokumentów - obsługa wniosków i odpowiedzi, sprawdzanie stanu sprawy
- systemy dziedzinowe, wraz z automatyczną rejestracją danych z formularzy i wysyłaniem odpowiedzi
- KOS - rejestracja danych petenta
- BIP / strona internetowa - publikacja kart usług