Powrót

POGOS - Ewidencja działalności gospodarczej

Podsystem POGOS przeznaczony jest do ewidencjonowania wszelkich informacji o podmiotach gospodarczych działających na terenie Gminy.

FUNKCJONALNOŚĆ
  1. Wyszukiwanie podmiotu z kartoteki bieżącej lub archiwalnej wg następujących kryteriów lub ich fragmentów:
    • numeru ewidencyjnego, numeru regon
    • nazwy skróconej lub nazwy pełnej
    • nazwiska, imienia właściciela (li)
    • adresu (ów) prowadzonej działalności
    • EKD
    • własnej klasyfikacji (np.: wszyscy kowale, szewcy, sklepy spożywcze itp.)
    • daty rejestracji
    • poprzedniej nazwy podmiotu
    • poprzedniego nazwiska aktualnego właściciela (li)
    • nazwiska poprzedniego właściciela (li)
    • poprzedniego adresu (ów) działalności
  2. Rejestracja i wydruk zaświadczenia o wpisie do ewidencji.
  3. Poprawa wprowadzonych danych (błędy operatora).
  4. Rejestracja wniesienia zmian do zgłoszonych wcześniej wpisów - wydruk.
  5. Poprawa danych dotyczących ostatnio wprowadzonej zmiany (błędy operatora).
  6. Likwidacja działalności i automatyczne przeniesienie podmiotu do archiwum.
  7. Usunięcie całkowite podmiotu z kartoteki (funkcja tylko dla gospodarza systemu).
  8. Usunięcie ostatniej wprowadzonej zmiany?wybranego podmiotu (funkcja tylko dla gospodarza systemu).
  9. Przeglądanie wszystkich danych bieżących podmiotu.
  10. Przeglądanie wszystkich danych historycznych - szczegóły kolejnych zmian.
  11. Wydruki oryginału lub duplikatu zaświadczeń o wpisie, o zgłoszonych zmianach, o wykreśleniu z ewidencji.
  12. Funkcja odmowy rejestracji podmiotu - wydruk.
  13. Gromadzenie informacji o przedsiębiorcach objętych sadowym zakazem prowadzenia działalności gospodarczej (analizowanie tych informacji, podczas rejestracji podmiotu).
  14. Raporty przygotowujące i drukujące zestawienia wybranych podmiotów według określonych przez operatora kryteriów np.: numeru ewidencyjnego, adresu działalności, rodzaju działalności, EKD w okresie od - do itp.
  15. Statystyka dotycząca ilości zarejestrowanych pierwszych rejestracji, zmian i likwidacji podmiotów w podanym okresie.
  16. Obsługa danych słownikowych.
INTEGRACJA

ELUD - Ewidencja ludności.

PNIER - Naliczanie podatku od nieruchomości dla osób fizycznych (przekazuje informacje czy na wybranej nieruchomości prowadzona jest działalność gospodarcza.

Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.