Powrót
Podsystem RISS wspomaga nadzorowanie przepływu pism i spraw prowadzonych w urzędzie. Wszystkie stanowiska w urzędzie podłączone do tego podsystemu mają możliwość przesyłania pomiędzy sobą wszelkich informacji, pism i spraw bez udziału papieru i straty czasu potrzebnego na dostarczenie dokumentów. Elektroniczny przekaz danych poza skróceniem czasu na załatwienie sprawy zapewnia również możliwość sprawdzenia, kto w danej chwili zajmuje się daną sprawą, na jakim etapie realizacji znajduje się sprawa i jaka jest jej historia (tzn. przez kogo i kiedy została przyjęta, przez jakie stanowiska przechodziła itp.).
-
Wyszukanie pisma lub sprawy według:
- znaku
- opisu
- rodzaju
- unikalnego numeru identyfikacyjnego
- daty otrzymania
- terminu rozpatrzenia
- danych interesanta (imię, nazwisko, adres)
- statusu (otrzymane, przekazane, bieżące, załatwione)
- Wyszukanie pism i spraw według fragmentu jednego z kryteriów podanych wyżej (np. fragmentu unikalnego numeru identyfikacyjnego %129%" - wyszuka pisma lub sprawy o takich numerach jak: 98129, 11291, 12982).
- Przeglądanie szczegółów dotyczących pisma lub sprawy.
-
Funkcje związane z pismami:
- rejestracja pisma
- przekazanie pojedynczego pisma lub grupy pism na inne konto pracownicze
- założenie sprawy do pisma
- związanie nowych pism ze sprawą już istniejącą
- zmiany w danych pisma
- poprawki danych pisma
- archiwizacja pisma (przeniesienie nieaktualnych pism do specjalnej kartoteki), istnieje możliwość przywrócenia zarchiwizowanego pisma lub sprawy do kartoteki bieżącej
- kasowanie pisma (bezpowrotne usunięcie pisma z bazy danych)
-
Funkcje związane ze sprawą:
- rejestracja sprawy
- przekazanie sprawy na inne konto pracownicze
- rejestracja zakończenia sprawy
- wznowienie załatwionej sprawy
- zmiany w danych pisma
- poprawki danych pisma
- kasowanie pisma (bezpowrotne usunięcie pisma z bazy danych)
-
Dostępne wydruki:
- wybranych pism wraz z opisem
- potwierdzenie przyjęcia pisma
- pisma przekazane na inne konta pracownicze
- spraw bieżących
- spraw załatwionych
-
Dostępne raporty statystyczne:
- statystyka przekazanych pism pomiędzy poszczególnymi kontami
- statystyka aktywności kont (ilości pism zarejestrowanych, przekazanych, spraw zarejestrowanych, przekazanych, załatwionych)
Podsystem RISS posiada funkcję umożliwiające integrację z dowolnymi modułami systemu OTAGO. Oznacza to, że możliwe jest rejestrowanie pism bezpośrednio z poziomu innych aplikacji. W chwili obecnej aplikacja RISS zintegrowana jest z następującymi modułami: POGOS, LOKM, PNIER, ENIER-G