Powrót

RISS - Rejestracja i śledzenie spraw

Podsystem RISS wspomaga nadzorowanie przepływu pism i spraw prowadzonych w urzędzie. Wszystkie stanowiska w urzędzie podłączone do tego podsystemu mają możliwość przesyłania pomiędzy sobą wszelkich informacji, pism i spraw bez udziału papieru i straty czasu potrzebnego na dostarczenie dokumentów. Elektroniczny przekaz danych poza skróceniem czasu na załatwienie sprawy zapewnia również możliwość sprawdzenia, kto w danej chwili zajmuje się daną sprawą, na jakim etapie realizacji znajduje się sprawa i jaka jest jej historia (tzn. przez kogo i kiedy została przyjęta, przez jakie stanowiska przechodziła itp.).

FUNKCJONALNOŚĆ
  1. Wyszukanie pisma lub sprawy według:
    • znaku
    • opisu
    • rodzaju
    • unikalnego numeru identyfikacyjnego
    • daty otrzymania
    • terminu rozpatrzenia
    • danych interesanta (imię, nazwisko, adres)
    • statusu (otrzymane, przekazane, bieżące, załatwione)
  2. Wyszukanie pism i spraw według fragmentu jednego z kryteriów podanych wyżej (np. fragmentu unikalnego numeru identyfikacyjnego %129%" - wyszuka pisma lub sprawy o takich numerach jak: 98129, 11291, 12982).
  3. Przeglądanie szczegółów dotyczących pisma lub sprawy.
  4. Funkcje związane z pismami:
    • rejestracja pisma
    • przekazanie pojedynczego pisma lub grupy pism na inne konto pracownicze
    • założenie sprawy do pisma
    • związanie nowych pism ze sprawą już istniejącą
    • zmiany w danych pisma
    • poprawki danych pisma
    • archiwizacja pisma (przeniesienie nieaktualnych pism do specjalnej kartoteki), istnieje możliwość przywrócenia zarchiwizowanego pisma lub sprawy do kartoteki bieżącej
    • kasowanie pisma (bezpowrotne usunięcie pisma z bazy danych)
  5. Funkcje związane ze sprawą:
    • rejestracja sprawy
    • przekazanie sprawy na inne konto pracownicze
    • rejestracja zakończenia sprawy
    • wznowienie załatwionej sprawy
    • zmiany w danych pisma
    • poprawki danych pisma
    • kasowanie pisma (bezpowrotne usunięcie pisma z bazy danych)
  6. Dostępne wydruki:
    • wybranych pism wraz z opisem
    • potwierdzenie przyjęcia pisma
    • pisma przekazane na inne konta pracownicze
    • spraw bieżących
    • spraw załatwionych
  7. Dostępne raporty statystyczne:
    • statystyka przekazanych pism pomiędzy poszczególnymi kontami
    • statystyka aktywności kont (ilości pism zarejestrowanych, przekazanych, spraw zarejestrowanych, przekazanych, załatwionych)
INTEGRACJA

Podsystem RISS posiada funkcję umożliwiające integrację z dowolnymi modułami systemu OTAGO. Oznacza to, że możliwe jest rejestrowanie pism bezpośrednio z poziomu innych aplikacji. W chwili obecnej aplikacja RISS zintegrowana jest z następującymi modułami: POGOS, LOKM, PNIER, ENIER-G

Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania danych sesyjnych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.